20:00 | 1 h 30 min.
«D'UN TEMPS, D’UN PAÍS» Penalba&Gené
Casal Sant Genís, Navàs
En escena el 18 de setembre
L’any 1996, Joan Manuel Serrat va celebrar al Palau Sant Jordi un homenatge als seus companys de la Nova Cançó i a alguns autors i poetes que van influir en el seu desenvolupament. D’aquell concert en va sortir un doble disc titulat Banda Sonora d’un temps, d’un país.
Trenta anys després d’aquell homenatge, Borja Penalba i Meritxell Gené s’han reunit per tornar-hi. Després de l’èxit de la preestrena als Estats Units, Penalba i Gené arriben amb "D’un temps, d’un país. 30 anys", un espectacle de nova creació d’homenatge als grans noms de la Nova Cançó, produït pel Festival Barnasants.
*15€ PAQUET DESCOMPTE. Assisteix als dos espectacles "D'un Temps, d'un país" i "Dones del 36" pel preu especial de 15€.
Si vols assistir als dos espectacles, caldrà seleccionar l’entrada «paquet descompte» i es podran reservar les butaques de l’espectacle «D’un temps, d’un país», amb reserva d’entrada sense seient assignat per l’espectacle «Dones del 36».
20:00 | 1 h 30 min.
Casal Sant Genís, Navàs